Кількість
|
Вартість
|
||
|
Конструктивні особливості трактору FT 454 SC
- Герметична скляна кабіна з круговим оглядом, з вентиляцією і опаленням, дах пластиковий.
- Рівна підлога кабіни, просторе місце водія, на підлозі гумовий килимок.
- Зручне розташування усіх органів управління в кабіні: важелі КПП розташовані праворуч сидіння, важіль реверсу ліворуч рульової колонки, важіль «ручний газ» праворуч рульової колонки.
- Педалі управління підвісні, з просіченням і бічними упорами, педалі гальм роздільні з блокуванням.
- Гальмо стоянки автомобільного типу, включення і переключення обертів ВВП одним важелем, зручний важіль включення переднього моста.
- Комбінована панель приладів.
- М'яке регульоване сидіння на амортизаторі, є ремінь безпеки.
- Радіоприймач зі стереосистемою, виносна антена.
- Заднє скло, бічні стекла і двері мають фіксатори для встановлення на провітрювання.
- Склоочисники на передньому та задньому склі кабіни. На лобовому склі є шторка від сонця.
- Підніжки водія (по дві сходинки з рифленого металу) з обох сторін, вертикальні поручні вздовж передніх стійок.
- Регульовані сопла вентилятора-обігрівача, плафон внутрішнього освітлення кабіни.
- Електричні перемикачі втоплені в кожух панелі приладів, замок запалювання з захисним ковпачком.
- Великі прямокутні дзеркала заднього виду.
- Двигун дизельний 4-циліндровий, без турбіни, потужність 45 к.с.
- Великий паливний бак - пластиковий з металевим захистом, встановлений під кабіною - зручно заправляти; в горловині - сітчастий фільт, кришка на різьбі.
- Легкий доступ до паливних фільтрів і до масляного фільтру, до заливної горловини картера двигуна.
- На двигуні встановлений повітряний компресор, який можна відключати.
- Повітряний фільтр сухий паперовий (2 елементи), з циклоном, із датчиком засміченості, встановлений під капотом біля радіатора.
- Роздільний ремінний привід потужного електрогенератора (750 Вт) і вентилятора радіатора системи охолодження.
- Захисна решітка радіатора складається з 2-х частин для зручності очищення.
- Капот на двох газо-масляних підйомниках повністю закриває двигун, центральний замок капота, зручна бічна ручка відкривання замка.
- Вихлопна труба і глушник закриті по всій довжині, коліно глушника також із захистом.
- Формула коробки передач 12 + 12 = (4х3) + (4х3), окремий важіль реверсу.
- Зчеплення дводискове.
- Передній міст має регулювальний болт для обмеження поздовжнього вільного ходу.
- Окремі гідросистеми ГОРУ і навісного механізму: баки і насоси.
- Окремий внесений гидробак навішування великого обсягу.
- Додатковий 2-секційний гідророзподільник з 4-ма муфтами.
- Два типу задніх причіпних пристроїв: потужне для великого навантаження і друге - маятникова тяга для роботи буксира спільно з ВВП.
- Пружинний демпфер центральної верхньої тяги.
- Передні колеса 8.30-20, задні 12.4-28.
- Диски всіх коліс на шпильках, є захист ніпелів спеціальними козирками.
- Ширина колії задніх коліс регулюється перестановкою ободів і дисків.
- Передні крила не впираються в картер двигуна при повороті коліс.
- Передні навісні вантажі 6х24 кг.
Технічні характеристики для трактору FT 454 SC
ОСНОВНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ | |
Номінальна потужність двигуна, к.с. (кВт) | 45 (33,1) |
Колісна формула | 4х4 |
Номінальне тягове зусилля, кН | 12,0 |
Рульове управління | гідрооб’ємне |
Формула перемикання передач | (4х3)+(4х3) |
Муфта зчеплення | дводискова |
Кабіна | + |
Габаритні розміри (Д х Ш х В), мм | 4150х1610х2550 |
Експлуатаційна вага, кг | 2726 |
ДВИГУН | |
Модель двигуна | A495BT |
Тип двигуна | дизельний, 4-тактний, с безпосереднім упорскуванням |
Число й розташування циліндрів | 4, вертикальне |
Об'єм двигуна, cм3 | 2980 |
Турбонадув | — |
Номінальні оберти колінчастого валу, об/хв | 2400 |
Номінальна витрата палива, г/кВт*год | ≤ 238 |
Тиск упорскування палива, МПа (кгс/см2) | 18,5-19,0 (189-194) |
Система запуску | електростартер |
Безпечний пуск | блокування стартера педаллю зчеплення |
Система охолодження | рідинна, закрита, з примусовою циркуляцією охолоджувальної рідини |
Розширювальний бочок системи охолодження | — |
Об’єм паливного баку, л | 60 |
Паливний фільтр грубого очищення | + |
Паливний фільтр тонкого очищення | + |
Повітряний фільтр | сухий паперовий, 2 елементи, з циклоном, з датчиком засміченості, встановлений на радіаторі охолодження двигуна |
Підігрів повітря у впускному колекторі | — |
Декомпресор | — |
Система змащення | комбінована, насосом и розбризкуванням |
Масляний фільтр системи змащення | + |
Тип масла в картері | мастило моторне ДТЗ TURBO SYNT DIESEL 10W-40 API CF-4/SG |
Об’єм мастила в картері, л | 5,1 |
ТРАНСМІСІЯ, ХОДОВА | |
Тип трансмісії | механічна шестеренчаста |
Муфта зчеплення | суха, дводискова, кулачкова |
Основна коробка передач | 4 швидкості |
Додаткові понижуючи коробки | 3 діапазони |
Окрема реверсивна коробка | вперед – нейтраль – назад |
Теоретична швидкість руху вперед, км/год | 2,2-32,0 |
Теоретична швидкість руху назад, км/год | 2,0-30,0 |
Гальма | на задніх колесах, дискові, х механічним приводом, здвоєні педалі |
Стоянкове гальмо | блокуванням основних гальм за допомогою важеля автомобільного типу |
Блокування диференціалу заднього мосту | педаллю, без фіксації |
Передній міст | ведучий, відключається, портального типу з бічними редукторами |
Рульове керування | гідрооб’ємне з окремим насосом та окремим масляним баком |
Гідроциліндр рульового управління | двосторонній симетричний, з захисними кожухами |
Рукоятка швидкого руління | — |
Розмір передніх шин | 8.30-20 |
Розмір задніх шин | 12.4-28 |
Колісна база, мм | 2000 |
Колія передніх коліс, мм | 1300, 1500 |
Колія задніх коліс, мм | 1220, 1300, 1500, 1620 |
Кліренс, мм | 350 |
Агротехнічний просвіт, мм | 400 |
Мінімальний радіус розвороту без гальм, м | 3,3 |
Мінімальний радіус розвороту з гальмом, м | 3,0 |
Додаткові вантажі передні / задні, (шт. х кг) | 6х24 / – |
Тип мастила в картері трансмісії та переднього мосту | Трансмісійне мастило ДТЗ ТАД-17 та SAE 85W-90 API GL-5 |
Об’єм мастила в картері трансмісії/ПВМ, л | 23,0 / 4,0 |
Тип мастила в ГОРУ | ТМ «ДТЗ» HYDRA SYNT ISO НМ ISO 46 DIN HLP 46 |
Об’єм масляного баку ГОРУ, л | 1,2 |
НАВІСНА СИСТЕМА | |
Задня навісна система | універсальна 3-точкова з гідропідйомником |
Привід гідропідйомника | вбудований гідроциліндр, окремий шестеренчастий гідронасос, змінний масляний фільтр |
Максимальна вантажопідйомність навісного механізму, кг | 670 |
Управління гідропідйомником | гідророзподільник позиційний з одним гідровиходом, додатковий двосекційний гідророзподільник з чотирма гідровиходами |
Розміщення мастила гідропідйомника | в окремому великому баку ззаду кабіни |
Гідравлічні виходи для підключення навісного обладнання | з бистроразривнимі муфтами, 1 (напір / злив) з управлінням від основного гідророзподільника, 4 (напір / злив) з управлінням від додаткового гидрораспределителя |
Передня навісна система | — |
Буксирувальний пристрій | з’ємна маятникова серга з вертикальною неповоротною цапфою. окремий навісний силовий буксіровальний вузол |
Вал відбору потужності (ВВП) | задній поздовжній, 8 шліців, Ø35 |
Оберти валу відбору потужності (ВВП), об/хв | 540 / 1000 |
Можливість одночасного підключення ВВП та буксирування | + |
Конструкція бічних розтяжок та укосів | жорсткі з різьбовим регулюванням довжини, додаткове ступінчасте регулювання бічних розтяжок |
Тип робочої рідини гідросистеми | ТМ «ДТЗ» HYDRA SYNT ISO НМ ISO 46 DIN HLP 46 |
Об’єм масляного баку гідросистеми, л | 9,5 |
Додаткове обладнання | повітряний компресор з ресивером |
ЕРГОНОМІКА, ЕЛЕКТРООБЛАДНАННЯ | |
Кабіна водія | з вентиляцією, опаленням і оглядом 360 |
Додаткове обладнання кабіни | — |
Додаткові підніжки | з обох боків |
Сидіння водія | на амортизаторі, регулюється по жорсткості, відстані до керма |
Панель приладів | комбінована, зі світловими індикаторами |
Напруга та ємність акумуляторної батареї , В / А*год | 12 / 100 |
Вимикач маси | — |
Генератор – тип, напруга (В),потужність (Вт) | змінного струму, 14, 750 |
Світлове обладнання | основні передні фари, дві додаткові передні фари, чотири задні фари, передні і задні ліхтарі і покажчики поворотів, задні сигнали гальма, повторювачі габаритів і поворотів на стійках кабіни, сигнальний ліхтар-маячок, підсвічування заднього номера |
Електророзетка для підключення причепа | + |
Інше електрообладнання | звуковий сигнал, аварійна сигналізація |