Кількість
|
Вартість
|
||
|
Гальмівна система скутера
Гальмівна система сучасного скутера – складна конструкція різних запчастин які працюють в унісон, забезпечуючи плавне та ефективне гальмування. Переднє гальмо на скутерах приводиться в дію правим важелем. Важіль на лівій стороні керма вмикає заднє гальмо. Виняток становлять деякі старі моделі на передній стороні яких ножна педаль. Важіль використовується для натискання заднього гальма ногою замість ручного важеля. Типова гальмівна система скутера ділиться на три типи: переднього дискового гальма та заднього барабанного гальма; варіант барабан/барабан; диск/диск також можливий.
Дискові гальма складаються з металевого диска, який називається ротором, прикріпленим до колеса скутера та обертається ним. Найпоширеніша конструкція регулятора гальм – ручний важіль, подібний велосипедному. Коли натискається гальмівний важіль, він активує трос. Супорт затискає обертовий ротор гальмівними колодками, викликаючи тертя. Тертя диску між колодками уповільнює колесо.
Дискові гальма мають три різновиди:
- Гідравлічні
- Напівгідравлічні
- Механічні
Переваги дискових гальм:
- Відмінна сила гальмування
- Добре витримує вологі/сухі умови
- Легка гальмівна система
- Легко обслуговувати
- Відмінне управління гальмуванням, особливо гідравлічними дисковими гальмами
Недоліки дискових гальм:
- Може вимагати періодичних регулювань та технічного обслуговування
- Дискові гальма збільшують вартість скутера
- Погані, грубі умови їзди погіршують продуктивність
Барабанні гальма закриті всередині ступиці колеса. Колодки барабанного гальма зштовхуються назовні до гальмівної поверхні, викликаючи тертя. Саме тертя уповільнює колесо. Гальмо повністю закрите, захищене від навколишнього середовища. Його захист є перевагою, але і мінусом; оскільки барабанні гальма перегріваються, вони стають менш ефективними.
Подібно до випадку дискових гальм, барабанні гальма активуються за допомогою ручних важелів, що приводяться в дію за допомогою троса. Вони майже такі ж ефективні, вимагають менше обслуговування, проте складніші в роботі.
Переваги барабанних гальм:
- Низький рівень обслуговування
- Постійна робота у вологих умовах
- Помірні характеристики гальмування
- Повністю закритий в маточині колеса
- Недоліки барабанних гальм:
- Посилена гальмівна система
- Складні для розбирання, ремонту
- Погана продуктивність при перегріванні
Барабан, диск, поєднання обох варіантів – не важливо. На сайті магазину moto-lux.com.ua можна купити запчастини для гальмівної системи скутера різного типу.
MotoLux став основним постачальником запчастин для сучасних скутерів. Всеосяжний ресурс інтернет допоміг нам у цьому. Сучасні власники скутерів: Honda; Suzuki; Yamaha; Forte; FoxWell; Skybike; Soul; Spark; Sym; Yiben регулярно купують запчастини для гальмівної системи скутера. Тисячам майстрів двигунів GY6 вигідно купувати запчастини у магазині «Мотолюкс».
Ремонт гальмівної системи передбачає огляд на справність наступних запчастин для скутера: диски гальмівні, гальмівні колодки, кришка ГТЦ, ремкомплект супорта гальмівного, супорт гальмівний, гальмівні машинки.
Визначте проблему, відкрийте відповідний розділ, впевніться у відповідності запчастини, купуйте запчастини для гальмівної системи скутера. Тим більше – зробити це дуже легко: прямо на сайті або по телефону.
Пам’ятайте – гальма – одна із найважливіших характеристик безпеки скутера – не намагайтеся випробовувати її на витривалість. Сучасні скутери оснащені потужними двигунами. Максимальна швидкість деяких максіскутерів понад 120 км/год, тому наслідки несправної гальмівної системи мають властивість погано закінчуватись. Гальма хорошої якості вирізняються малою довжиною гальмівного шляху, невеликим фізичним зусиллям для активації, довговічністю, ефективністю у вологих умовах.