Кількість
|
Вартість
|
||
|
Опис триколісного електроскутера Fada Oldi FDEB 053LA-60:
Електротрайк FADA OLDі, як і інші триколісні засоби для пересування у модельному ряді FADA, по суті є триколісним велосипедом. Однак у його конструкції є чимало відмінностей від звичних велосипедів у прямому значенні цього слова. Основною технічною особливістю всіх трайків FADA є електродвигун. Це не вбудований варіант велосипедного мотор-колеса. Мотор на моделях Fada є відокремленим тяговим модулем виносного типу.
Функціональною особливістю цієї моделі є повноцінне для дорослої людини зсувне сидіння. Якщо на трайці переміщається одна людина, він може вибрати собі зручне положення завдяки величезному діапазону регулювання. Вона призначена для ситуацій, коли транспорт використовується людьми з обмеженими можливостями або травмами ніг, коли єдине зручне положення це напівзігнута нога, а отже, для неї має бути достатньо вільного простору. Саме сидіння має бічні підлокітники та спинку з м'якою вставкою для зручнішої посадки.
Важливий аспект. Оскільки цей транспорт може стати засобом пересування для людей з обмеженими можливостями опорно-рухового апарату, у конструкції гальмівної системи передбачена важлива особливість. Заднє гальмо на Fada OLDi виконане за комбінованою схемою. У конструкції передбачений важіль ножа під стопу правої ноги. Активацію можна проводити як важелем на кермі (рукою), так і гальмівною педаллю (ногою). Така схема обрана спеціально для тих, хто з якихось причин не зможе використати один із варіантів.
Характеристики триколісного електроскутера Fada Oldi FDEB 053LA-60:
МАСО-ГАБАРИТНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ | |
Довжина, мм | 1580 |
Ширина, мм | 680 |
Висота, мм | 1100 |
Споряджена маса, кг | 108 |
ПАРАМЕТРИ ДВИГУНА | |
Ємність акумуляторної батареї | Батарейний модуль складається з 5 тягових свинцево-кислотних акумуляторів виконаних за AGM-технологією загальним номіналом 60V-20Ah (1200 Вт * год). |
Запас ходу на електротязі, км | Від 38 до 48 км. залежно від дорожніх умов, кількості пасажирів, ступеня заряду батареї на етапі початку поїздки. |
Максимальна потужність електродвигуна, Вт | 500 |
Розрахункова кількість циклів заряду батареї | ≤400 |
ХАРАКТЕРИСТИКИ | |
Max швидкість при русі на електротязі, км/год | ≤32 |
Двигун, тип | Тяговий електродвигун виносного типу з приводом через знижувальний редуктор шестерні типу на півосі нерівної довжини. Безщітковий з приводним валом (сердечником) із термозміцненої сталі. Двигун у власному герметичному корпусі з алюмінієвого сплаву з розвиненим ребра для зовнішньої тепловіддачі. У конструкції двигуна використані Алюміній-нікель-кобальтові магніти (AlNiCo). |
Додаткове пасажирське місце | Є можливість трансформації на три посадочні місця |
Енергоспоживання та напруга зарядного модуля | Автоматичний зарядний пристрій для свинцево-кислотних акумуляторів вхідною напругою 220 Вольт із силою струму 2А |
Живлення для підзарядки батареї | Електрична мережа з напругою 220 Вольт (заводський модуль для підзарядки додається в комплекті) |
Охоронна сигналізація | З дистанційним керуванням (два брелоки в комплекті) |
Розширений стандартний пакет опцій | Зсувне основне сидіння + відсік для багажу ззаду + багажний кошик спереду 500-Ватний електродвигун Повноцінний двомісний варіант + розкладається третє сидіння для дитини та поручні |
Світлотехніка задня | LED задні ліхтарі |
Світлотехніка передня | LED-фара головного світла |
Тип батареї | Свинцево-кислотна батарея із сумарною напругою 60 Вольт і ємністю 32 A/г. Середній час повної зарядки від 6 до 8 годин. Виробляється за технологією використання гелеподібного електроліту та рекомендований для техніки на електричній тязі. Електроліт у згущеному стані, завдяки чому батарея більш стійка до температурного впливу та глибоких розрядів. Даний тип АКБ відрізняється підвищеною кількістю циклів заряд-розряд: більше 400 при DOD (глибині розряду) 80%. Пластини тягового акумулятора мають більш щільний активний матеріал, завдяки цьому вони стійкі до глибоких розрядів і не втрачають ємність. |
Тип панелі приладів | РК панель приладів |
КПП | Трирежимний модулятор швидкості руху + окремий режим заднього ходу Режим "1" – максимально економічна їзда з пролонгацією ступеня заряду батареї (максимальний запас ходу); Режим "2" - стандартний режим руху у будь-яких дорожніх умовах; Режим "3" - потужний режим руху - максимальна тяга, динаміка та прискорення |
Тип приводу | Привід від електродвигуна двигуна організований через понижуючий редуктор шестерного типу з двома півосями нерівної довжини, які передають момент на задню провідну вісь електротрайка |
Задній гальмівний механізм | Барабанний з механічним ножним приводом |
Підвіска задня | Залежна підвіска на паралельних важелях пружинно-гідравлічними амортизаторами |
Підвіска передня | Телескопічна вилка з гідравлічними амортизаторами. |
Передні гальмівні механізми | Барабанний з механічним ручним приводом |
Колісні диски | Сталеві штамповані диски з декоративними ковпаками |
Вантажопідйомність, кг | 195 |
Розмір шин передні/задні | Передня шина 3.00-8, задні шини 3.00-8 |
ЗНАЧЕННЯ ПАКУВАЛЬНИХ РОЗМІРІВ МОТОТЕХНІКИ | |
Довжина, м | 1,37 |
Ширина, м | 0,75 |
Висота, м. | 0,65 |
Об'єм, куб.м | 0,67 |
Вага, кг | 108 |