Кількість
|
Вартість
|
||
|
Опис трактора ДТЗ 5244 НР:
Мінітрактор ДТЗ 5244 НР - український трактор з повним приводом, гідропідсилювачем керма і реверсом. Серед особливостей даного трактора також варто відзначити двигун збільшеного об'єму - 1900 кубічних сантиметрів, замість класичних 1530. Збільшений об'єм робить двигун ще більш надійним і тяговитим, також у мотора збільшений моторесурс. Як завжди, є електростартер і рідинне охолодження, яке допомагає уникнути перегріву.
У магазині Мотолюкс ви можете купити трактор ДТЗ 5244 НР з доставкою по Україні. Даний трактор пропонує максимальний комфорт, серед конкурентів. Потужний мотор, хороший гідропідсилювач і комфортне сидіння роблять керування трактором легким і приємним. Наявність реверсу має на увазі 9 передач вперед і 9 назад, що дозволяє Вам швидко змінювати швидкість напрямку їзди. Потужний гідроциліндр допомагає піднімати навіть важке навісне обладнання. Також трактор має надійний вал відбору, який дозволяє приєднувати навісне обладнання з рухомими частинами, наприклад, фрезу. Даний трактор запросто впорається з обробкою ділянок до 15 га, тому буде ідеальним помічником для більшості фермерів.
Характеристики трактора ДТЗ 5244 НР:
Основні характеристики |
|
Номінальна потужність двигуна, к.с. (кВт) |
24 (17,6) |
Колісна формула |
4х4 |
Номінальне тягове зусилля, кН |
6,8 |
Рульове управління |
гідрооб’ємне |
Формула перемикання передач |
(3х3)+(3х3) |
Муфта зчеплення |
1-дискова, лепесткова |
Кабіна |
– |
Габаритні розміри (Д х Ш х В), мм |
3300х1470х2050 |
Експлуатаційна вага, кг |
1449 |
Двигун |
|
Модель двигуна |
ДД390 |
Тип двигуна |
дизельний, 4-тактний, с безпосереднім упорскуванням |
Число й розташування циліндрів |
3, вертикально |
Об’єм двигуна, cм3 |
1909 |
Турбонадув |
– |
Номінальні оберти колінчастого валу, об/хв |
2350 |
Номінальна витрата палива, г/кВт*год |
≤ 238 |
Тиск упорскування палива, МПа (кгс/см2) |
24 (245) |
Система запуску |
електростартер |
Безпечний пуск |
Блокування стартеру педаллю зчеплення |
Система охолодження |
рідинна, замкненого типу з примусовою церкуляціею |
Розширювальний бочок системи охолодження |
+ |
Об’єм паливного баку, л |
32 |
Паливний фільтр грубого очищення. |
з датчиком наявності води |
Паливний фільтр тонкого очищення |
+ |
Повітряний фільтр |
Контактно - масляний: високий повітрозабірник з прозорим циклоном, масляна ванна, металева сітка |
Підігрів повітря у впускному колекторі |
Електрична спіраль накалювання |
Система змащення |
комбінована, насосом и розбризкуванням |
Масляний фільтр системи змащення |
+ |
Тип масла в картері |
Моторне мастило: ДТЗ TURBOSYNT DIESEL SAE 10W-40 API CF-4/SG |
Об’єм мастила в картері, л |
5,1 |
Трансмісія, ходова |
|
Тип трансмісії |
механічна шестеренчаста |
Муфта зчеплення |
суха, 1-дискова, лепесткова, нормально замкнутого типу |
Основна коробка передач |
3 швидкості |
Додаткові понижуючи коробки |
3 діапазони |
Окрема реверсивна коробка |
вперед – нейтраль - назад |
Теоретична швидкість руху вперед, км/год. |
2,62-42,7 |
Теоретична швидкість руху назад, км/год. |
2,56-41,6 |
Гальма |
на задніх колесах, барабанні, х механічним приводом, здвоєні педалі |
Стоянкове гальмо |
блокуванням основних гальм за допомогою важеля |
Блокування диференціалу заднього мосту |
важелем |
Передній міст |
ведучий, відключається, портального типу з бічними редукторами |
Рульове курування |
гідрооб’ємне з окремим насосом та окремим масляним баком |
Гідроциліндр рульового управління |
двосторонній симетричний, з захисними кожухами |
Рукоятка швидкого руління |
+ |
Розмір передніх шин |
6.00-16 |
Розмір задніх шин |
9.5-24 |
Колісна база, мм |
1610 |
Колія передніх коліс, мм |
1170, 1370 |
Колія задніх коліс, мм |
1200, 1320, 1400 |
Кліренс, мм |
350 |
Агротехнічний просвіт, мм |
400 |
Мінімальний радіус розвороту без гальм, м |
3,3 |
Мінімальний радіус розвороту з гальмом, м |
3,0 |
Додаткові вантажі передні / задні, (шт. х кг) |
4х18 / – |
Тип мастила в картері трансмісії та переднього мосту |
Трансмісійне мастило ДТЗ ТАД-17и SAE 85W-90 API GL-5 |
Об’єм мастила в картері трансмісії/ПВМ, л |
12,0 / 3,2 |
Тип мастила в ГОРУ |
И-20А, МГ-46В, МГЕ-46В влітку М-15В(С) взимку |
Об’єм масляного баку ГОРУ, л |
1,2 |
Навісна система |
|
Задня навісна система |
Універсальна 3-точкова з гідропідйомником |
Привід гідропідйомника |
вбудований гідроциліндр, окремий шестеренчастий гідронасос, змінний масляний фільтр |
Максимальна вантажопідйомність навісного механізму, кг |
414 |
Управління гідропідйомником |
трьохпозиційний гідророзподільник |
Розміщення мастила гідропідйомника |
Окремо в корпусі гідро підйомного механізму |
Гідравлічні виходи для підключення навісного обладнання. |
2 (1 напір/злив, 1 злив) з швидко роз’ємними муфтами, керування від основного гідро розподільника |
Передня навісна система |
– |
Буксирувальний пристрій |
З’ємна маятникова серга з вертикальною неповоротною цапфою |
Вал відбору потужності (ВВП) |
задній поздовжній 6 шліців, Ø35 |
Оберти валу відбору потужності (ВВП), об/хв. |
540 |
Можливість одночасного підключення ВВП та буксирування |
+ |
Конструкція бічних розтяжок та укосів |
Жорсткі з різьбовим регулюванням довжини, додаткове ступінчасте регулювання бічних розтяжок |
Тип робочої рідини гідросистеми |
И-20А, МГ-46В, МГЕ-46В влітку М-15В(С) взимку |
Об’єм масляного баку гідросистеми, л |
6,5 |
Додаткове обладнання |
– |
Ергономіка, електрообладнання |
|
Кабіна водія |
– |
Додаткове обладнання кабіни |
– |
Додаткові підніжки |
з обох боків |
Сидіння водія |
на амортизаторі, регулюється по жорсткості, відстані до керма та за кутом нахилу спинки, з підлокітниками |
Панель приладів |
комбінована електронна, зі світловими індикаторами |
Напруга та ємність акумуляторної батареї , В / А*год. |
12 / 80 |
Вимикач маси |
під капотом, поруч з АКБ |
Генератор – тип, напруга (В),потужність (Вт) |
Змінного струму, 14, 750 |
Світлове обладнання |
Основні передні фари, задня фара, задні ліхтарі, передні та задні вказівники поворотів |
Електророзетка для підключення причепа |
+ |
Інше електрообладнання |
звуковий сигнал, аварійна сигналізація |
Комплектація |
Металеві передні крила з гнучкими бризковиками, металеві задні крила, місце для кріплення номерних знаків, газові упори капоту |
Інше обладнання |
|
Конструктивні особливості ДТЗ 5244 НР:
- Двигун зі збільшеним об'ємом і великим моторесурсом.
- Коробка перемикання передач 9+9 з окремим реверсом.
- Посилена малошумна трансмісія.
- Гідравлічне рульове управління з окремим гідронасосом і гідробаком.
- Зручне розташування систем управління.
- Просторе місце оператора.
- Центральний перемикач світла.
- Посилений гідронавісний механізм із безступінчатим регулюванням тяг і розкосів.
- Швидкознімний буксирувальний пристрій з обмеженням переміщення.
- Гідравлічна система оснащена масляним фільтром.
- Збільшений паливний бак.
- Високий кліренс.
- Регульована передня і задня колії.
- Посилені поворотні шарніри переднього моста.
- Сапун картера переднього моста виведений у підкапотний простір.
- Маточини задніх коліс виконані заодно з півосями.
- Кріплення дисків задніх і передніх коліс на шпильках.
- Глушник і коліно глушника закриті захисним кожухом по всій довжині.
- Заборник повітряного фільтра піднятий із зони інтенсивного запилення і оснащений циклоном.
- Акумуляторна батарея збільшеної місткості.
- Електрогенератор підвищеної потужності.
- Вимикач маси.
Комплектація ДТЗ 5244 HP:
- Комфортне регульоване сидіння з амортизатором і підлокітниками.
- Електронна панель приладів (лічильник мотогодин, покажчик тиску масла, покажчик рівня палива, тахометр, покажчик температури води, покажчики напруги бортової мережі, сигнальні лампи)
- Гумовий килимок на підлозі місця водія.
- Антифрикційні накладки з бічними упорами на педалях.
- Фігурні антифрикційні рукоятки на важелях управління.
- Рифлені підніжки з обох сторін.
- Великі поручні на задніх крилах.
- Збільшені дзеркала заднього виду.
- Електрична розетка для причепа.
- Гідравлічні виходи з швидкороз'ємними муфтами.
- Широкі задні крила посиленої конструкції.
- Задня додаткова фара.
- Передні навісні вантажі.
- Передні крила з бризговиками.
- Таблички для номерних знаків
- Додатковий роз'єм 12 В на панелі приладів.