Кількість
|
Вартість
|
||
|
Опис трактора ДТЗ 5244 НРХ:
Мінітрактор ДТЗ 5244 НРХ - український трактор з повним приводом, гідропідсилювачем керма і реверсом. Серед особливостей даного трактора також варто відзначити двигун збільшеного об'єму - 1900 кубічних сантиметрів, замість класичних 1530. Збільшений об'єм робить двигун ще більш надійним і тяговитим, також у мотора збільшений моторесурс. Як завжди, є електростартер і рідинне охолодження, яке допомагає уникнути перегріву.
У магазині Мотолюкс ви можете купити трактор ДТЗ 5244 НРХ з доставкою по Україні. Даний трактор пропонує максимальний комфорт, серед конкурентів. Потужний мотор, хороший гідропідсилювач і комфортне сидіння роблять керування трактором легким і приємним. Наявність реверсу має на увазі 9 передач вперед і 9 назад, що дозволяє Вам швидко змінювати швидкість напрямку їзди. Потужний гідроциліндр допомагає піднімати навіть важке навісне обладнання. Також трактор має надійний вал відбору, який дозволяє приєднувати навісне обладнання з рухомими частинами, наприклад, фрезу. Даний трактор запросто впорається з обробкою ділянок до 15 га, тому буде ідеальним помічником для більшості фермерів.
Характеристики трактора ДТЗ 5244 НРХ:
Основні характеристики |
|
Номінальна потужність двигуна, к. с. (кВт): |
24 (17,6) |
Колісна формула: |
4×4 |
Номінальне тягове зусилля, кН: |
6,8 |
Рульове управління: |
гідрооб’ємне |
Формула перемикання передач: |
(3×3)+(3×3) |
Муфта зчеплення: |
однодискова, пелюсткова |
Кабіна: |
– |
Габаритні розміри (Д×Ш×В), мм: |
3300×1470×2050 |
Експлуатаційна вага, кг: |
1474 |
Двигун |
|
Модель двигуна: |
ДД390 |
Тип двигуна: |
дизельний, 4-тактний, з безпосереднім упорскуванням |
Число й розташування циліндрів: |
3, вертикальне |
Об’єм циліндрів, cм3: |
1909 |
Турбонаддування: |
– |
Номінальні оберти колінчастого вала, об/хв: |
2350 |
Номінальна витрата палива, г/кВт·год: |
≤ 238 |
Тиск упорскування палива, МПа (кгс/см2): |
24 (245) |
Система запуску: |
електростартер |
Безпечний пуск: |
блокування стартера педаллю зчеплення |
Система охолодження: |
рідинна, закрита, з примусовою циркуляцією охолоджувальної рідини |
Розширювальний бачок системи охолодження: |
+ |
Об’єм паливного бака, л: |
32 |
Паливний фільтр грубого очищення: |
з датчиком наявності води у відстійнику і пробкою для зливу відстою |
Паливний фільтр тонкого очищення: |
+ |
Повітряний фільтр: |
контактно-масляний: високий повітрозабірник із прозорим циклоном, масляна ванна, металева сітка |
Підігрів повітря у впускному колекторі: |
електрична спіраль розжарювання |
Система змащення: |
комбінована, насосом і розбризкуванням |
Масляний фільтр системи змащення: |
+ |
Тип мастила в картері: |
ТМ «ДТЗ» TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG |
Об’єм мастила в картері, л: |
5,1 |
Трансмісія, ходова |
|
Тип трансмісії: |
механічна шестеренчаста |
Муфта зчеплення: |
суха, 1-дискова, пелюсткова, постійно замкнутого типу |
Основна коробка передач: |
3 швидкості |
Додаткові знижувальні коробки: |
3 діапазони |
Окрема реверсна коробка: |
вперед-нейтраль-назад |
Теоретична швидкість руху вперед, км/год: |
2,62–42,7 |
Теоретична швидкість руху назад, км/год: |
2,56–41,6 |
Гальма: |
на задніх колесах, барабанні, з механічним приводом, здвоєні педалі |
Стоянкове гальмо: |
блокуванням основних гальм за допомогою важеля |
Блокування диференціала заднього мосту: |
важелем |
Передній міст: |
ведучий, вимикальний, портального типу з бічними редукторами |
Рульове управління: |
гідрооб’ємне з окремим насосом та окремим масляним баком |
Гідроциліндр рульового управління: |
двосторонній симетричний, з захисними кожухами |
Рукоятка швидкого руління: |
+ |
Розмір передніх шин: |
6.50-16 |
Розмір задніх шин: |
11.2-24 |
Колісна база, мм: |
1610 |
Колія передніх коліс, мм: |
1170, 1370 |
Колія задніх коліс, мм: |
1200, 1320, 1400 |
Кліренс, мм: |
350 |
Агротехнічний просвіт, мм: |
400 |
Мінімальний радіус розвороту без гальм, м: |
3,3 |
Мінімальний радіус розвороту з гальмами, м: |
3,0 |
Додаткові вантажі передні/задні, (шт. × кг): |
4×18 / – |
Тип мастила в картері трансмісії та переднього мосту: |
ТМ «ДТЗ» ТАД-17и API GL-5. |
Об’єм мастила в картері трансмісії/ПВМ, л: |
12,0 / 3,2 |
Тип мастила в ГОРУ: |
ДТЗ HYDRA SYNT ISO НМ ISO 46 DIN HLP 46 |
Об’єм масляного бака ГОРУ, л: |
1,2 |
Навісна система |
|
Задня навісна система: |
універсальна 3-точкова з гідропідйомником |
Привід гідропідйомника: |
вбудований гідроциліндр, окремий шестеренчастий гідронасос, змінний масляний фільтр |
Максимальна вантажопідйомність навісного механізму, кг: |
414 |
Керування гідропідйомником: |
гідророзподільник трипозиційний |
Розташування мастила гідропідйомника: |
окремо в порожнині гідропідйомного механізму |
Гідравлічні виходи для підключення навісного обладнання: |
2 (1 напір/злив, 1 злив) зі швидкорозривними муфтами, керування від основного гідророзподільника |
Передня навісна система: |
– |
Буксирувальний пристрій: |
знімна маятникова серга з вертикальною неповоротною цапфою |
Вал відбору потужності (ВВП): |
задній, поздовжній, 6 шліців, Ø35 |
Оберти вала відбору потужності (ВВП), об/хв: |
540 |
Можливість одночасного підключення ВВП та буксирування: |
+ |
Конструкція бічних розтяжок та розкосів: |
жорсткі з різьбовим регулюванням довжини, додаткове ступінчасте регулювання бічних розтяжок |
Тип робочої рідини гідросистеми: |
ДТЗ HYDRA SYNT ISO НМ ISO 46 DIN HLP 46 |
Об’єм масляного бака гідросистеми, л: |
6,5 |
Додаткове обладнання: |
– |
Ергономіка, електрообладнання |
|
Кабіна водія: |
– |
Додаткове обладнання кабіни: |
– |
Додаткові підніжки: |
з обох боків |
Сидіння водія: |
на амортизаторі, регулюється за жорсткістю, відстанню до керма та за нахилом спинки, з підлокітниками |
Панель приладів: |
комбінована електронна, зі світловими індикаторами |
Напруга та ємність акумуляторної батареї, В / А·год: |
12 / 80 |
Вимикач маси: |
під капотом, поруч з АКБ |
Генератор – тип, напруга (В), потужність (Вт): |
змінного струму, 14, 750 |
Світлове обладнання: |
основні передні фари, задня фара, задні ліхтарі, передні та задні покажчики поворотів |
Електророзетка для підключення причепа: |
+ |
Інше електрообладнання: |
звуковий сигнал, аварійна сигналізація |
Комплектація: |
металеві передні крила з гнучкими бризковиками, металеві задні крила, таблички для кріплення номерних знаків, капот із гідропідйомниками |
Інше обладнання: |
|
Конструктивні особливості ДТЗ 5244 НРХ:
- Двигун зі збільшеним об'ємом і великим моторесурсом.
- Здвоєна коробка перемикання передач 9+9 з окремим реверсом.
- Посилена малошумна трансмісія.
- Гідравлічне рульове управління.
- Окремий гідравлічний насос для гідропідсилювача рульової колонки.
- Зручне розташування систем управління.
- Просторе місце оператора.
- Центральний перемикач світла.
- Посилений гідронавісний механізм із безступінчатим регулюванням тяг і розкосів.
- Буксирний пристрій типу «серга».
- Гідравлічна система оснащена масляним фільтром.
- Збільшений паливний бак.
- Високий кліренс.
- Регульована передня і задня колії.
- Посилені поворотні шарніри переднього моста.
- Сапун картера переднього моста виведений у підкапотний простір.
- Маточини задніх коліс виконані заодно з півосями.
- Кріплення дисків задніх і передніх коліс на шпильках.
- Задні і передні шини широкого профілю.
- Глушник і коліно глушника закриті захисним кожухом по всій довжині.
- Заборник повітряного фільтра піднято із зони інтенсивного запилення.
- Акумуляторна батарея збільшеної місткості.
- Електрогенератор підвищеної потужності.
- Вимикач маси.
Комплектація ДТЗ 5244 HPX:
- Комфортне регульоване сидіння з амортизатором.
- Електронна панель приладів (лічильник мотогодин, покажчик тиску масла, покажчик рівня палива, тахометр, покажчик температури води, покажчики напруги бортової мережі, відсутністі зарядки акумулятора та ін.).
- Гумовий килимок на підлозі водійського місця.
- Антифрикційні накладки з бічними упорами на всі педалі.
- Фігурні антифрикційні рукоятки на всіх важелях управління.
- Додаткові підніжки з обох сторін.
- Поручні на задніх крилах.
- Збільшені дзеркала заднього виду.
- Електрична розетка для причепа.
- Гідравлічний вихід з швидкороз'ємною муфтою.
- Широкі задні крила посиленої конструкції.
- Задня додаткова фара.
- Передні навісні вантажі.
- Передні крила.