Кількість
|
Вартість
|
||
|
Опис мотоцикла Taro TR400 GP1:
TARO GP1 400 - це спортбайк, який вже завоював неабияку кількість прихильників у самому Китаї, а також Італії та Іспанії, доступний і в Україні. Новий двоциліндровий двигун від Zongshen, потужністю 42,8 к.с. TC380 - це двоциліндровий агрегат, розроблений компанією Zongshen та спеціально адаптований для спортивних шосейних моделей. Участь у розробці двигуна протягом усього процесу брали італійські інженери. Фактична вага двигуна становить 47 кг, а конструктивне виконання проектувалося з розрахунку на компактні величини верхніх компоновочних елементів, щоб вписати двигун у невеликі за розмірами просторові рами спортбайків. Цьому також сприяє особливе триточкове осьове кріплення двигуна.
Характеристики мотоцикла Taro TR400 GP1:
Кліренс, мм | 163 |
Довжина, мм | 2050 |
Ширина, мм | 735 |
Висота, мм | 1155 |
Колісна база, мм | 1425 |
Споряджена маса (без урахування палива), кг | 171 |
Діаметр циліндра та хід поршня | 68 / 55.2 |
Двигун, тип | Двоциліндровий (рядне розташування), чотиритактний, 4-х клапанний з балансувальним валом, рідинним охолодженням та інжекторною системою живлення. Привід клапанного механізму пластинчастим ланцюгом. Чотириклапанний ГРМ на кожен циліндр з одним розподільним валом у верхній частині головки циліндрів (SOHC) |
Об'єм масляної системи, л | 2,5 - без заміни фільтра, 2,7 - із заміною фільтра |
Ступінь стиснення | 11.5:1 |
Об'єм, куб.см | 401 |
Система електроживлення | АКБ 12V 10А (AGM-батарея) |
Система живлення двигуна | Інжекторна система DELPHI, паливний насос та форсунки з керуванням від ECU. Паливний насос занурювального типу - розташований у баку. |
Система запалювання | Електронне безконтактне |
Максимальна потужність, к.с./об.хв. | 42,8 / 9000 |
Максимальний крутильний момент, Нм при об/хв | 35 / 6500 |
КПП | 6-ти ступінчаста з багатодисковим зчепленням у масляній ванні. |
Тип приводу | Ланцюговий привід. Посилений ланцюг сальниковий ланцюг, маркування 520Х |
Задні гальмівні механізми | Дисковий, гідравлічний, діаметр 240 мм., однопоршневий супорт, антиблокувальна система (ABS). Матеріал виготовлення гальмівного диска 2Cr13 – жароміцна, стійка до корозії сталь. Товщина диска 4 мм. Антиблокувальна система (ABS) у приводі гальмівного механізму. |
Підвіска задня | Маятникова з пружинно-гідравлічним моноамортизатором та регулюванням стиснення |
Підвіска передня | Телескопічна вилка інверторного типу з регулюванням швидкості відбою та гідравлічні амортизатори |
Передні гальмівні механізми | Два плаваючі гальмівні диски діаметром 300 мм з радіальними супортами. Матеріал виготовлення гальмівного диска 2Cr13 – жароміцна, стійка до корозії сталь. Товщина диска 4 мм. Точки кріплення супорта розташовані на однаковій відстані від осі, яка є центром гальмівного диска та колеса. Таким чином гальмівне зусилля повністю додається до ручки вилки, знімаючи граничні навантаження з колісної осі виключаючи деформації та вібрації при активації. Супорт кріпиться не перпендикулярно, а паралельно до руху диска, що також позитивно впливає на жорсткість конструкції. Антиблокувальна система (ABS) у приводі гальмівного механізму. |
Колісні диски | Алюмінієві легкосплавні ободи із подвійним хампом. Кільцевий виступ "Хампа" (Hump - піднесення, бугор) вздовж закраїн колісного диска служить для додаткової фіксації бортів безкамерної шини. Основне призначення хампів – надійна фіксація борту шини в поворотах, щоб не допустити розгерметизації колеса. |
Максимальна швидкість, км/год | 162 |
Витрата палива, л/100 км | ≥3,48 |
Вантажопідйомність, кг | 187 |
Розмір шин передні/задні | 120/70-ZR17 58W/ 160/60-ZR17 69W; |
Об'єм паливного бака, л | 13,5 |
Довжина, м | 2,05 |
Ширина, м | 0,57 |
Висота, м. | 1,22 |
Вага, кг | 192 |