Кількість
|
Вартість
|
||
|
Опис мотоцикла Lifan KPX 250:
Нова модель мотоцикла, який орієнтований на універсальність. Причому ця універсальність складається з двох функцій: дорожній, досить спритний мотоцикл + транспортний засіб на кожен день для використання поза звичними дорожніми покриттями з господарською метою, зокрема. Звичайно, зробити його абсолютно чудовим в обох класах досить складно, проте він є вдалим компромісом для моделі, яка може задовольнити багатьох великою кількістю можливостей і функціональності, яка так потрібна у двоколісному транспорті для звичайного трудового життя за межами великих міст.
Характеристики мотоцикла Lifan KPX 250:
Діаметр циліндра х хід поршня, мм | 72 × 61.4 |
Двигун, тип | Виробник LIFAN. Модель двигуна NBS 172FMM. Бензиновий, одноциліндровий, один розподільний вал у верхній частині головки блоку циліндрів (SOHC), двоклапанний, повітряне охолодження. Внутрішній балансувальний вал. |
Максимальний кут повороту керма, градусів | ≥45 |
Паливо, що рекомендується | Бензин з октановим числом за стандартом RON92, не менш. |
Рама | Рама мотоцикла з різним профільним прямокутним перетином, сталь з додаванням хром-марганцевого сплаву у силових частинах рами |
Рекомендований клас в’язкості масла | SAE 10W/40 JASO MA 2; API не нижче SN, SM, SL Рекомендовані продукти: MOTOREX Four Stroke 4T 10w40 |
Ступінь стиснення | 8,8 : 1 |
Об’єм, куб.см | 249,5 |
Система електроживлення | Свинцево-кислотна АКБ 12N9-BS |
Система живлення двигуна | Карбюратор PZ30-12 |
Система запалювання | Електронне DC-СDI. Головним джерелом живлення схеми є аналоговий перетворювач напруги. Цьому запаленню не потрібна котушка, що заряджає як в класичному варіанті CDI, напруга з бортового акумулятора перетворюється з 12В в 200-400В, що достатньо для генерації декількох кВольт в котушці запалювання і виникнення іскри на контактах свічки. |
Тип запуску двигуна | Електростартер |
Максимальна потужність, к.с./об.хв. | 21 / 7500 |
Максимальний крутильний момент, Нм при об/хв | 20 / 6500 |
КПП | 6-ти ступенева з багатодисковим зчепленням у масляній ванні |
Тип приводу | Ланцюговий привід. Безсальниковий ланцюг, тип 520 |
Задні гальмівні механізми | Дисковий із однопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диску 220 мм. Товщина диска 3,3 мм. Армована гальмівна магістраль. |
Підвіска задня | Задня амортизаторна стійка, кріпиться на маятниковий важіль додатковими кронштейнами з’єднувального механізму (прогресія) |
Підвіска передня | Телескопічна вилка перевернутого типу |
Передні гальмівні механізми | Дисковий із двопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диску 265 мм. Товщина диска 3,5 мм. Армована гальмівна магістраль. |
Колісні диски | Алюмінієвий обід, сталеві спиці |
Максимальна швидкість, км/год | ≥109 |
Кліренс, мм | 288 |
Розмір шин передні/задні | 90/90-21 — переднє колесо та 120/90-18 заднє колесо. Посадковий розмір обода переднього колеса J1.85×21 DOT; заднього колеса 2.5×18 DOT. Шини із розвиненим шипами протектору. |
Об’єм паливного бака, л | 11,5 (сталевий бак) |
Заправний обсяг масла в двигуні, л | 1,3 |