Кількість
|
Вартість
|
||
|
Кавоварка Sencor SES 4010SS, 1050 Вт, 1.5 л
Артикул | 052189 |
---|---|
Артикул для отображения на сайте | 6603511 |
Тип | Еспрессо |
Тип управління | Електромеханічне |
Потужність | 1050 |
Використовувана кава | Мелений |
Приготування капучіно | Ручне |
Ємність для води, л | 1,5 |
Функції | Подача гарячої води, Підігрів чашок / кофейника |
Країна виробник | Китай |
Доставка по Україні
- на відділення Нової пошти, Meest Express, Delivery, Автолюкс;
- адресна доставка кур'єром Нової пошти, Meest Express, Delivery, Автолюкс;
- ЗДІЙСНЮЄМО ВІДПРАВКУ ТОВАРУ ЛИШЕ ПРИ НАЯВНОСТІ АВАНСУ!
Доставка попутним вантажем
Здійснюємо відправку товару лише при повній оплаті!
Способи оплати:
- онлайн оплата через WayForPay
- накладений платіж;
- за передоплатою на розрахунковий рахунок;
- на карту ПриватБанку.
* Комісію за грошовий переказ оплачує покупець.
Повернення або обмін товару проводиться за попереднім погодженням з менеджером в телефонному режимі. Номер телефону для зв'язку: (044) 334-31-56.
Згідно зі статтею 9 Закону України «Про захист прав споживачів», ми надаємо нашим покупцям право поміняти або повернути придбаний у нас продукт протягом 14 днів після покупки. Повернення в даному випадку можливе лише в разі якщо:
- товар не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей;
- товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки (збережені всі ярлики і заводське маркування).
Повернення товару, який не підійшов клієнту з якихось критеріїв, які не суперечать ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів», здійснюється за рахунок покупця. У разі, якщо товар придбаний за передоплатою, то магазин повертає передоплату клієнту протягом 7 днів, утримуючи витрати за пересилку з суми передоплати.
У разі відправлення товару / техніки через Нову пошту, Інтайм або інші служби доставки перевіряйте комплектність і відсутність дефектів в момент отримання товару. Зверніть увагу на те, що ми не несемо відповідальності за процес пересилання товару перевізниками, тому просимо Вас оглядати товар при отриманні і в разі пошкодження висувати претензії вантажоперевізнику безпосередньо на складі вантажоперевізника. Після отримання замовлення від вантажоперевізників Нова пошта та ін. вантажоперевізників претензії не приймаються і не компенсуються.
Вам надається можливість звертатися за гарантійним обслуговуванням в офіційні сервісні центри виробника товару (техніки) або в наш сервісний центр, за адресою: Закарпатська обл, м.Мукачево, вул.Томаша Масарика, 54, торговий центр "Агролюкс"
При зверненні в сервісний центр з собою необхідно взяти:
- товар з повною комплектацією;
- оригінальний гарантійний талон;
- документ, що підтверджує оплату.
Будь ласка, перевіряйте комплектність і відсутність дефектів у товарі при отриманні.