Кількість
|
Вартість
|
||
|
Опис електротрицикла вантажного Fada Поні:
Fada Поні - це найменший представник вантажних електротрициклів у модельній лінійці. Відмінність моделі полягає в габаритах вантажної платформи 1300 мм довжина х 950 мм ширина х 400 мм висота борту (площа кузова 1,24 м2) та загальної вантажопідйомності, що дорівнює 520 кг. Категорія вантажних електричних трициклів на сьогоднішній день стає масштабовано популярною в різних галузевих сферах: фермерських господарствах, інфраструктруних об'єктах великих заводів, сільськогосподарських об'єднань, організацій ЖКГ та інших. Полегшують транспортування вантажу в складах та ангарах, багажу на території аеропортів, вокзалів, готельних комплексів. Пасажирські трицикли з сидіннями знадобляться у туристичній сфері: на курортах, у паркових та заповідних зонах. Це обумовлено і технологічним розвитком даної техніки (вона стала не тільки надійнішою та якіснішою, а й доступнішою, ніж раніше) та очевидними перевагами перед побратимами з ДВС.
У електротрициклів FADA є і інші переваги:
У закритих приміщеннях пересуватися на електротрициклі безпечніше, ніж транспорті з бензиновим чи дизельним агрегатами . Особливо це стосується елеваторів, складів із зберігання продуктів, хімічних та нафтопереробних підприємств, харчових виробництв.
Електричний трицикл економічний з точки зору обслуговування. Він не вимагає заправки паливом, періодичної заміни фільтруючих елементів, олії. Заряджається від звичайної розетки. В середньому витрата на 100 км пробігу; за тарифу для населення 1,68 грн/кВт*год забезпечить вигоду не менше 70% порівняно з бензиновим. Сам двигун рідко потребує ремонту, т.к. істотно менше зношується через сильне тертя деталей порівняно з деталями циліндропоршневої групи ДВС. А значна величина фактичного моменту, що крутить, від мотора передається на колеса практично з мінімальних оборотів - немає необхідності "крутити" мотор до упору.
Характеристики електротрицикла вантажного Fada Поні:
Масо-габаритні характеристики | |
Розмір вантажного відсіку (Д/Ш/В), мм | 1300*950*400. Відкидними є два бічні борти та задній борт кузова |
Довжина, мм | 2740 |
Ширина, мм | 1030 |
Висота, мм | 1330 |
Споряджена маса, кг | 215 |
Параметри двигуна | |
Ємність акумуляторної батареї | Батарейний модуль складається із свинцевих акумуляторів, виконаних за технологією згущенного електроліту загальним номіналом 60V-32Ah (1920 Вт*год). Середній час повної зарядки від 6 до 8 годин |
Запас ходу на електротязі, км | До 40 км залежно від дорожніх умов, величини та загальної маси корисного навантаження. |
Максимальна потужність електродвигуна, Вт | Номінальна потужність - 800 Ватт |
Розрахункова кількість циклів заряду батареї | Ресурс АКБ – 480 циклів при глибині розряду -60% |
Характеристики | |
Max швидкість при русі на електротязі, км/год | ≤38 |
Двигун, тип | Тяговий електродвигун виносного типу з приводом через знижувальний редуктор шестерні типу на півосі рівної довжини. Безщітковий з приводним валом (сердечником) з термозміцненої сталі. Двигун у власному герметичному корпусі з алюмінієвого сплаву з розвиненим ребра для зовнішньої тепловіддачі. |
Енергоспоживання та напруга зарядного модуля | Автоматичний зарядний пристрій для свинцево-кислотних акумуляторів з вхідною напругою 220 Вольт |
Живлення для підзарядки батареї | Електрична мережа з напругою 220 Вольт (заводський модуль для підзарядки додається в комплекті) |
Охоронна сигналізація | З дистанційним керуванням |
Світлотехніка задня | Задній габаритний ліхтар стоп-сигнал, вказівник повороту |
Світлотехніка передня | LED-фара головного світла |
Тип батареї | Тягові батареї, що не обслуговуються, сумарною напругою 60V-32A/h (1920 Вт*год). АКБ входить до стандартної комплектації. Робоча напруга – 12 Вольт; Ємність за 3-20 годин розряду (С3-С20) – 32-33A/h; Вага (кг) – 9,5; Діапазон робочих температур - від -15 °С до +45 °С; Напруга заряду в буферному режимі – 13,7-13,9 Вольт; Напруга заряду в циклічному режимі – 14.75 – 14,85 Вольт; |
Тип панелі приладів | РК панель приладів з індикацією ступеня заряду батареї, швидкості, покажчиків повороту та індикаторами включених елементів зовнішнього освітлення |
КПП | Трирежимний модулятор швидкості руху + окремий режим заднього ходу Режим "1" - максимальне тягове зусилля на колесах та мінімальна швидкість із пролонгацією ступеня заряду батареї (максимальний запас ходу); Режим "2" - стандартний режим руху у будь-яких дорожніх умовах; Режим "3" - потужний режим руху, динаміка та прискорення. Передбачена наявність понижаючий передачи (активується важелем), які функціонують на кожному за режимів |
Тип приводу | Привід від електродвигуна двигуна організований через знижувальний редуктор шестерні типу з двома півосями рівної довжини, які передають момент на задні провідні колеса електротрицикла. Передбачено наявність задньої швидкості. Задня вісь виконана у вигляді цільної нерозрізної балки заднього моста. |
Задній гальмівний механізм | Барабанний з механічним ножним приводом + гальмо стоянки, активованим важелем |
Підвіска задня | Залежна підвіска на напівеліптичних 5-ти листових ресорах |
Підвіска передня | Телескопічна вилка з гідравлічними амортизаторами. |
Передні гальмівні механізми | Барабанний з механічним ручним приводом |
Колісні диски | Сталеві штамповані |
Вантажопідйомність, кг | 520 |
Кліренс, мм | 220 |
Розмір шин передні/задні | Передня шина 3.50-12, задні шини 3.75-12 |