Кількість
|
Вартість
|
||
|
Характеристики електротрицикла Fada Nimbus:
Довжина, мм | 1680 |
Ширина, мм | 940 |
Висота, мм | 1770 |
Споряджена маса, кг | 132 |
Ємність акумуляторної батареї | Батарейний модуль складається з 6 тягових свинцево-кислотних акумуляторів виконаних за AGM-технологією загальним номіналом 72V-20Ah (1440 Вт * год) |
Запас ходу на електротязі, км | Від 45 до 55 км, залежно від дорожніх умов, кількості пасажирів, ступеня заряду батареї на етапі початку поїздки |
Максимальна потужність електродвигуна, Вт | Номінальна потужність - 750 Вт, максимальна потужність – 800 Вт |
Розрахункова кількість циклів заряду батареї | ≤450 |
Максимальна швидкість при русі на електротязі, км/год | ≤35 |
Двигун, тип | Тяговий електродвигун виносного типу з приводом через знижувальний редуктор шестерні типу на півосі нерівної довжини. Безщітковий з приводним валом (сердечником) із термозміцненої сталі. Двигун у власному герметичному корпусі з алюмінієвого сплаву з розвиненими ребрами для зовнішньої тепловіддачі. У конструкції двигуна використані алюміній-нікель-кобальтові магніти (AlNiCo). |
Додаткове пасажирське місце | Є можливість трансформації на два посадочних місця + дитяче |
Енергоспоживання та напруга зарядного модуля | Автоматичний зарядний пристрій для свинцево-кислотних акумуляторів вхідною напругою 220 Вольт із силою струму 2.8А |
Живлення для підзарядки батареї | Електрична мережа з напругою 220 Вольт (заводський модуль для підзарядки додається в комплекті) |
Охоронна сигналізація | З дистанційним керуванням (брелок в комплекті) |
Розширений стандартний пакет опцій | Зсувне основне сидіння + відсік для багажу ззаду + м'який дах, що легко знімається, і бічний захист від дощу! Найпотужніший 800 Ватт повноцінний двомісний варіант + розкладається третє сидіння для дитини та руків'я для неї. Легкосплавні диски та безкамерні шини |
Світлотехніка задня | LED задні ліхтарі |
Світлотехніка передня | LED-фара головного світла |
Тип батареї | Середній час повної зарядки від 6 до 8 годин. Виконується по технології використання гелеобразного електроліта і рекомендована для техніки на електричній тязі. Електроліт в згущеному стані, завдяки чому батарея більш стійка до температурного впливу і глибоких розрядів. Даний тип АКБ відрізняється підвищеним кількістю циклів заряду-розряду: більше 400 при DOD (глибині розряду) 80%. Пластини тягового акумулятора мають більш щільний активний матеріал, завдяки чому вони стійкі до глибоких розрядів і не втрачають ємності. |
Тип панелі приладів | РК панель приладів |
КПП | Трирежимний модулятор швидкості руху + окремий режим заднього ходу. Режим "1" – максимально економічна їзда з пролонгацією ступеня заряду батареї (максимальний запас ходу); Режим "2" - стандартний режим руху у будь-яких дорожніх умовах; Режим "3" - потужний режим руху - максимальна тяга, динаміка та прискорення |
Тип приводу | Привід від електродвигуна організований через понижуючий редуктор шестерного типу з двома півосями нерівної довжини, які передають момент на задню провідну вісь електротрайка |
Задній гальмівний механізм | Барабанний з механічним ножним приводом та дублюючим важелем ручного управління, розташованим на кермі |
Підвіска задня | Залежна підвіска на паралельних важелях із пружинно-гідравлічними амортизаторами |
Підвіска передня | Телескопічна вилка з гідравлічними амортизаторами |
Передні гальмівні механізми | Барабанний з механічним ручним приводом |
Колісні диски | Легкосплавний алюмінієвий |
Вантажопідйомність, кг | До 180 |
Розмір шин передні/задні | Передня шина 3.00-8, задні шини 3.00-8 |