Кількість
|
Вартість
|
||
|
Опис двигуна 170F:
Двигун бензиновий 170F - універсальний агрегат, ця модель має вал, який виконаний під шліцьове кріплення діаметром 20 міліметрів. Як відомо, шліци відрізняються рядом переваг у порівнянні зі шпоночним з'єднанням. Насамперед, це більш висока міцність, технологічність та точність. Як правило, шліци використовуються із редукторними мотоблоками.
Вибираючи двигун на мотоблок та іншу техніку, досвідчені господарі враховують такі параметри:
- потужність мотора, вона повинна відповідати умовам експлуатації та видам запланованих робіт;
- робочий ресурс пристрою як ключовий фактор, що впливає термін його служби;
- об'єм запланованих робіт, оскільки цей чинник безпосередньо впливає потужність мотора.
Двигун вимагає регулярного технічного обслуговування, яке слід проводити у перевірених фахівців у сервісному центрі. Заміна олії, очищення фільтрів та інші роботи дозволяють значно подовжити комфортну експлуатацію цього пристрою.
Застосування:
Мотоблоки, культиватори, електрогенератори, мотопомпи – лише невеликий перелік техніки, на яку застосовується цей мотор. Він широко використовується в агросфері, а також під час виконання садово-паркових робіт. Потужність сім кінських сил вважається середньою, тому дозволяє приладу використовувати для обробітку невеликих полів. Використовуючи мотоблок у комплекті з різним навісним обладнанням, можна виконувати низку робіт. Наприклад, косити, підгортати, сіяти зернові, садити картоплю.
Принцип роботи:
Функціонування двигуна внутрішнього згоряння, яким і є даний апарат, є сукупністю процесів. В результаті виробляється потужність, або іншими словами, зусилля, що впливає на колінвал двигуна. Робочий цикл двигуна складається з таких етапів, як заповнення циліндра паливною сумішшю, її стиснення, займання суміші, розширення газів, а також очищення від них циліндра.
Дані процеси повинні проходити злагоджено, тільки тоді двигун виконує свою головну функцію – приводить у дію той вид техніки, який він встановлений.
Пересічний споживач часто не знає нюанси функціонування придбаного ним апарату, тому перейдемо до переваг цього пристрою. Вони визначаються його технічними характеристиками.
Переваги:
- Цей агрегат чотиритактний, що забезпечує йому досить тиху роботу, мінімум вібрацій і меншу кількість вихлопів, ніж у двотактного аналога.
- Цей бензиновий двигун, що дозволило зробити його вагу відносно легким.
- Мотор легко заводиться за мінусової температури і може бути використаний на високих обертах.
- Повітряна система охолодження не дозволяє вказаному пристрою перегріватись при дії зовнішнього тепла.
- Повітряна система охолодження конструктивно досить проста, не схильна до поломок.
- Гарантія на цей апарат становить один рік.
Характеристики двигуна 170F:
Двигун | 170F |
Виробник | TATA |
Тип двигуна | Одноциліндровий, чотиритактний, OHV25° |
Тип палива | Бензин |
Охолодження | Повітряне |
Тип повітряного фільтра | Олійний |
Розташування валу | Горизонтальне |
Система змазки | Розбризкування |
Вихід валу | Під шліци діам.20 мм |
Тип старту | Ручний |
Потужність двигуна, л.с. | 7 |
Об'єм двигуна, см³ | 212 |
Швидкість обертання, об/хв | 3600 |
Максимальний крутний момент, Нм | 14 |
Максимальна потужність, кВт/к.с./об.хв | 5.1/7/3600 |
Ступінь стиснення | 8.5:1 |
Витрата палива, г/кВт*год | 360 |
Довжина шліцевої частини, мм | 50 |
Загальна довжина валу, мм | 55 |
Внутрішня різьба | М8 |
Отвори кріплення двигуна ДхШ, мм | 77*162 |
Найближчі до валу отвори КПП | 65*65 |
Діаметр циліндра, мм | 70 |
Хід поршня, мм | 54 |
Об'єм паливного бака, л | 3.6 |
Об'єм олії, л | 0.7 |
Обертання з боку ручного стартера | Праве (за годинниковою стрілкою) |
Система запалювання | ТСІ (транзисторне магнето) |
Габарити упаковки, мм | 415х345х375 |
Вага, гр | 14500 |
Олія, що рекомендується | SAE 10W-30 |
Гарантія | 12 місяців |
Країна виробник | Китай |