Количество
|
Стоимость
|
||
|
Характеристики мотовездехода BRP Maverick Sport MAX DPS 1000R:
Тип двигуна | Rotax, V-подібний, рідинне охолодження |
Робочий об'єм | 976 см³ |
Мощность | 100 л.с. (75 кВт) |
Система подачі палива | Інтелектуальна система управління дросселем (iTC) з електронним впускним паливом (EFI) |
Трансмісія | Варіатор із системою швидкого реагування (QRS) з посиленою вентиляцією та електронною системою захисту відповідного пояса |
Дополнительные режимы трансмиссии | Екстра-L/H/N/R/P |
Приводной механізм | Повний привід із самоблокованим переднім диференціалом Visco-Lok QE |
Содействие в управлінні | Електронна система контролю стійкості на спуску, режими SPORT/ECO |
Усилитель управління | Система динамічного рулевого управління з підсилювачем (DPS) |
Передняя подвеска | Дві А-образні ричаги зі стабілізатором поперечної стійкості, довжина ходу 29,2 см |
Передние амортизаторы | Амортизатори SHOWA 2.0 |
Задняя подвеска | Торсійна підвіска на продольних А-образних ричагах (ТТА) зі стабілізатором поперечної стійкості, довжина ходу 30,5 см. |
Задні амортизатори | Амортизатори SHOWA 2.0 |
Передние шины | Maxxis Bighorn 2.0 27 x 9 дюймів (68.6 x 22.9 см) |
Задние шины | Maxxis Bighorn 2.0 27 x 11 дюймів (27.9 x 30.5 см) |
Колесные диски | 12-дюймові (30,5 см) літі алюмінієві |
Передній і задній гальма | Двухдисковый тормоз (220 мм) з двухпоршневыми гидравлическими опорами |
Номінальний сухий вес | 769,7 кг |
Рама/каркас | Профільований каркас із системою захисту при опрокиданні (ROPS) |
Розміри (Д х Ш х В) | 378,4 х 152,4 х 193,5 см |
Колесная база | 306,3 см |
Дорожный просвет | 30,5 см |
Грузоемкость кузова | 136 кг |
Буксировочная потужність | 680 кг |
Вміщення відділень для речей | Загальна 24,7 л |
Ємність паливного бака | 38 л |
Приборная панель | Цифровий дисплей 4,5 дюймів (11,4 см) по ширині |
Приборы | Розетка постійного току (10-А) |
Магнето | 650 Вт |
Световые приборы | Вихідна потужність світла передніх фар 110 Вт, світлодіодні хвостові фонари. |
Рулевое колесо | З регульованим углом наклону рулевої колонки |
Защита | Вбудований передній сталевий бампер, полудверь премиум-класса, полная защита днища, подкрылки. |
Тип сцепного пристрою | Гніздо для установки сцепного пристрою (5 см) |
Конструктивні особливості | Передній диференціал Visco-Lok QE, система динамічного рулевого управління з підсилювачем (DPS), сиденье Ergoprint з кольоровими акцентами. |